Klacht: Geen contact mogelijk

sjaakenceile op 07 juli 2020 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vliegtickets via Tix gereserveerd.

Op 23-03-20 tijdens ons verblijf op Bali hebben wij via Tix een vlucht kunnen regelen voor
1-04-20 van Bali naar Amsterdam, met Garuda airlines,
De reden hiervoor was dat de retour vlucht van Singapore airlines was geannuleerd.
Direct na onze boeking en betaling werd de vlucht op 01-04 geannuleerd.
In de boeking is ook een combinatieverzekering opgenomen.
( factuur Tix 607-3316657 dd 23-03-20 )
Bij terugkomst via de repatriëring vlucht verzorgd door ANWB/Ministerie en uitgevoerd door KLM, hebben wij getracht om contact op te nemen met TIX. ( 31-03-20 )
Via de mail hebben wij het contact formulier ingevuld en een standaard mail retour gekregen.
Via Garuda airlines is er contact geweest , met als antwoord dat de afhandeling en vergoeding via TIX zou verlopen.
Tix is zowel tfn als via de mail NIET te bereiken ( 0900 8801 ) .
Wij hebben tiental malen contact proberen te krijgen met TIX, tot op heden is dit NIET gelukt.
Wij vinden bovenstaande uiterst vervelend, het gaat immers over een bedrag van €1361,79 !

Sjaak en Cécile van Tricht
[email protected]

Gewenste Oplossing:

Als wij ons geld van de geboekte vlucht op onze rekening staat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tix.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tix.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sjaakenceile