Klacht: Geen contact mogelijk?

DM91 op 01 juli 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Begin juni mijn abonnement opgezegd per 08-07-2020, om deze opnieuw via mijn werk aan te vragen (extra korting). Helaas kan ik geen gymtime reserveren vanaf 01-07-2020. Niks lijkt beschikbaar. Mail gestuurd en via Facebook messenger geprobeerd contact te krijgen. Geen reactie na meerdere verzoeken. Een melding dat men er mee bezig is zou genoeg zijn, echter geen reactie na meerdere pogingen ervaar ik als vrij onfatsoenlijk. Nu, tot mijn verbazing, is mijn account verwijderd. Ik kan niet meer inloggen en dus ook niet naar de gym. Waarom is dit gebeurd? Waarom ontvang ik geen terugkoppeling?

Duidelijkheid. Wat is er precies gebeurd met mijn lidmaatschap tot 08-07-2020? Waarom ontvang ik geen terugkoppeling?

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 juli 2020 om 10:38 geantwoord

DM91

Heeft op 02 juli 2020 om 21:24 geantwoord

Beste medewerker,
Hartelijk dank voor uw antwoord. Wat ik niet begrijp is dat ik tijdens mijn opzegging een bevestiging per mail heb ontvangen met daarbij toch echt als Einddatum lidmaatschap:8/7/2020
Dit strookt niet met uw reactie wat betreft opzegging per 30-06-2020.
Als ik dit had geweten dan had ik mijn nieuwe abonnement per 01-07-2020 geactiveerd. Ik heb inmiddels al een nieuw abonnement afgesloten via mijn werkgever, deze start pas vanaf 09-07-2020.
Waarom is de keuze gemaakt om mijn abonnement per 30-06-2020 op te zeggen?
Graag uw reactie.

Mvg,
David Martinez

Bericht van Basic Fit

2 jaren geleden - Beste David, Bedankt voor de terugkoppeling. Ik heb het nogmaals voor je nagekeken maar zie ook in de bevestigingsmail welke naar je is gestuurd dat de einddatum van het lidmaatschap 30-6-2020 is. Spijtig genoeg ligt de einddatum in het verleden waardoor ik deze niet meer voor je kan aanpassen, mijn excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door DM91