Klacht: geen contact krijgen

op 27 mei 2020 over Belvilla in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een appartementje geboekt, echter niet met zekerheid of we echt zeezicht hadden.
We hebben begrip dat het nu extra druk is ivm corona, maar ik heb in 3 dagen bij elkaar zo’n 4 uur in de wacht gestaan om telefonisch contact te krijgen en ook op mails geen antwoord. we hebben besloten dan de gok maar niet te wagen ( de rekening was er overigens wel binnen een dag)

We zijn dus zeer ontevreden en erg teleurgesteld

Gewenste Oplossing:

Als we contact hadden gekregen en onze vraag was beantwoord

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belvilla

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belvilla nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diane Spronk