Klacht: Geen contact, geen opvolging

BartVermeulen op 20 juli 2020 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben sinds 3 weken bezig navolging te krijgen op een verzoek Toon te installeren. Telefonisch contact bleek bijzonder moeilijk, dus heb gecommuniceerd via email. Omdat reactie uitbleef heb ik zeker 4x mijn verzoek herhaald. Uiteindelijk toch een telefoonnummer weten te vinden en gebeld. In dit gesprek werd door de medewerker eindelijk ter plekke mijn mail gelezen en moest ik doorverbonden worden. Ik heb 55 minuten gewacht en toen opgehangen omdat ik naar een klant moest.
Al die tijd heb ik geen warmte in huis (’s avonds laat).
Ik begrijp niet hoe het mogelijk is dat mail kennelijk niet gelezen wordt en er geen pro-actieve stappen gezet worden om te helpen.

Gewenste Oplossing:

Als er inhoudelijk gereageerd wordt en actie wordt ondernomen

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 20 juli 2020 om 16:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Vermeulen,

Ik schrik hiervan. Alle binnenkomende e-mails worden normaal gesproken binnen 5 werkdagen beantwoord. Onze excuses als we uw e-mail niet op tijd en op de juiste manier hebben behandeld.

Begrijp ik uit uw bericht dat u hulp wil voor het zelf monteren van de Toon? Tegen betaling van de voorrijkosten kan een Eneco monteur de Toon installeren.
Heeft u een overgenomen Toon, maar blijkt dat Toon niet goed is geïnstalleerd of de installatie werkt niet, komen we kosteloos.
Neem contact op met onze collega's van Toon Support op telefoonnummer 088-8955959. Onze specialisten helpen u graag.

Met vriendelijke groet,

Lenie
Eneco Webcare

Bericht van Eneco

4 jaren geleden - Beste meneer Vermeulen, Het spijt me dat ik u niet persoonlijk kan helpen. Ik adviseer u met klem om contact op te nemen met mijn collega's. Zij zijn de specialisten van Toon en kunnen u helpen. Ze zijn bereikbaar op telefoonnummer 088-8955959. Met vriendelijke groet, Lenie Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht BartVermeulen

4 jaren geleden - Ik heb gisteren gebeld. Moest weer een half uur wachten, toen de verbinding verbroken werd. Ik ben van mening dat ik voldoende tijd en energie gestoken heb in het verhuizen van mijn Toon. Al mijn gegevens, achtergrondinformatie en aanvankelijke verzoek is bij jullie bekend. Ik verzoek u met klem pro-actief met mij contact op te nemen voor het maken van de gewenste afspraak tot het plaatsen van de thermostaat.

BartVermeulen

Heeft op 27 juli 2020 om 20:10 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Welke oplossing?

Bericht van Eneco

4 jaren geleden - Beste heer Vermeulen, Ik weet dat mijn collega de heer Van Campenhout heeft gebeld. Hij belt u later terug omdat het niet gelegen was. De heer Van Campenhout is uw klachtbehandelaar en zal uw klacht met u bespreken. ik ga ervan uit dat ik u hiermee voldoende informatie heb gegeven over de afhandeling. Met vriendelijke groet, Lenie Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door BartVermeulen