Klacht: geen contact en oplossing van verzoek sinds 2013

op 06 februari 2018 over ABN Amro in de categorie Banken

Sinds 2013 ben ik bezig met een verzoek mbt mijn PL. Ik word echter van het kastje naar de muur gestuurd. Onlangs is mijn bankkantoor op het Haarlemmerplein gesloten en de oud kantoor directeur weet niet wie de nieuwe directeur is. Op mijn mails en op mijn berichten via de ABN omgeving word niet gereageerd. Waardoor mijn verzoek al jaren stil ligt en zodoende veel geld kost.

Ik wil graag in contact treden met de ABN AMRO zodat aan deze schrijnende situatie een einde kan worden gemaakt

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

2 weken geleden - Beste Marcus, Zoals ik in je bericht teruglees ben je al langere tijd bezig met een verzoek voor de Persoonlijke Lening en word je van het kastje naar de muur gestuurd. Ik kan me indenken dat je na 5 jaar graag duidelijkheid wilt. Naar aanleiding van je klacht heb ik vanmiddag telefonisch contact met je opgenomen om te horen wat voor verzoek je hebt met betrekking tot je Persoonlijke Lening en wat er de afgelopen jaren is gebeurd. Helaas heb ik je niet kunnen bereiken. Kan je aangeven op welke dagen en tijdstip tussen 09.00 uur en 17.00 uur je het beste bereikbaar bent? Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen

Reactie van de melder van de klacht marcus79

1 week geleden - Beste mevrouw van der Molen, Kan ik u de informatie mailen? Ik verneem graag. Met vriendelijke groet

Bericht van ABN Amro

1 week geleden - Beste Marcus, Uiteraard mag je ons hierover een e-mail sturen. Je kan hiervoor mailen naar webcare@nl.abnamro.com Geef in het onderwerp van de klacht even het volgende aan; "Klacht.nl - 18030". Houdt er wel rekening mee dat we vanwege de bescherming van persoonsgegevens via de e-mail niet inhoudelijk op de situatie in kunnen gaan. Nadat we de e-mail hebben gehad zullen we het doornemen en hier alsnog telefonisch contact met je over willen opnemen. Op die manier kunnen er een aantal gegevens worden gecheckt en een officiële klacht worden indienen als dat nog niet eerder is gedaan. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen

Alle klachten die gemeld zijn door marcus79