Klacht: Geen contact

op 25 september 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb mijn s7 opgestuurd met tempered glass. Ik krijg dat glas helemaal stuk met de telefoon terug. Ik probeer contact op te nemen maar krijg geen gehoor en ze reageren niet op mn mail.

-vergoeding tempered glass

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Zoals u in onze voorwaarden kunt lezen, dienen accessoires niet mee verzonden te worden. Tempered glass is een accessoires. Tijdens de controle van uw beeldscherm is het tempered glass ervan afgehaald, bij het terug plaatsen hiervan is deze helaas beschadigd. U zult hiervoor geen vergoeding krijgen. Mocht u nog vragen hebben, verneem ik dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Renate Wecare Dynafix

Reactie van de melder van de klacht Tim Plasmans

2 maanden geleden - Waar staan die voorwaarden? Ik heb mijn mobiel via samsung (de ophaalservice ) opgestuurd.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 28 september 2016 om 16:33 geantwoord

Geachte klant

Tijdens de aanmelding heeft u akkoord gegeven voor de algemene voorwaarden.

De voorwaarden van Dr.Mobile Samsung zijn hetzelfde als die van Dynafix. Deze kunt u terug vinden op www.dynafix.com en dan staat er rechts onderin een kopje met algemene voorwaarden.

Renate
Wecare Dynafix