Klacht: Geen contact

op 02 april 2020 over BungalowSpecials.nl in de categorie Online Reisbureaus

Op 20 maart zouden we naar een bungalow van Roompot gaan, geboekt bij Bungalowspecials.
Ivm met Corona kan ik niet naar buiten.
Roompot heeft daar alle begrip voor!
Ik moet dit echter regelen via Bungalowspecials en die reageren nergens op.

Op mail geen antwoord
Via whats app antwoord dat je moet mailen
Weer gemaild, geen antwoord
Gebeld, nemen niet op ….. je moet mailen ………

Als ik de Roompot voucher

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BungalowSpecials.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BungalowSpecials.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BungalowSpecials.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BungalowSpecials.nl

Heeft op 02 april 2020 om 09:51 geantwoord

Beste Rosemary de Beer,

Vanwege alle maatregelen die wij moeten treffen rondom het Coronavirus, heeft ook BungalowSpecials moeten besluiten om vanuit huis te werken. Helaas lukt het ons daarom momenteel niet om je telefonisch te woord te kunnen staan. Wij zijn echter wel bereikbaar via mail en werken met man en macht om iedereen zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien.

Roompot heeft laten weten alle gasten zelf te contacteren. Wel hebben wij een link voor je waar je zelf een voucher kunt aanvragen. Deze zullen wij je in een apart bericht doen toekomen.

Bedankt voor je bericht en nogmaals excuses voor het ongemak.

BungalowSpecials

Heeft op 04 mei 2020 om 10:16 geantwoord

Beste Bungalowspecials,

Op 2 april heb ik de voucher aanvraag gedaan bij Roompot.
Vandaag eindelijk antwoord dat ik via jullie een nieuwe boeking kan maken.
Maar, dat had ik in maart al geprobeerd en kreeg doodleuk te horen dat ik eerst WEER aan Bungalowspecials het volledige bedrag moet betalen en dan misschien een gedeelte terug krijg

Bericht van BungalowSpecials.nl

4 maanden geleden - Beste Rosemary, Bedankt voor je reactie en wat vervelend dat het nog niet opgelost is. Je betaalt echter nooit aan BungalowSpecials. Ook de originele boeking heb je NIET aan ons betaald. Je stelling dat je dus ons opnieuw moet betalen en dan wellicht een gedeelte terugkrijgt, is dan ook niet correct.We zullen je bericht doorzetten naar onze servicedesk zodat zij contact met je op kunnen nemen om te bekijken wat wij nog voor je kunnen betekenen.Met vriendelijke groet, BungalowSpecials.

Reactie van de melder van de klacht Rosemary2103

4 maanden geleden - Beste Bungalowspecials,Per mail waren jullie pas bereikbaar nadat ik hier een klacht had ingediend.

Bericht van BungalowSpecials.nl

4 maanden geleden - Beste Rosemary, Graag verwijzen wij je naar de mail van onze servicedesk van 4 mei. Hierin geven wij reeds aan dat je NIET aan ons hebt betaald en dus niet je vraagverzoek te snappen. Ook bij een nieuwe boeking, zul je niet aan ons (moeten) betalen. Wellicht dat een nieuwe vakantie bij Roompot duurder wordt en je daarom door hen om een betaling wordt gevraagd? Mocht je hier verder contact over wensen, reageer dan op ons laatste bericht met wat wij in deze voor je kunnen betekenen. Dank je wel. Met vriendelijke groet, BungalowSpecials

Alle klachten die gemeld zijn door Rosemary2103