Klacht: Geen contact

op 09 december 2017 over Whinkel.nl in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 9-11-2017 een printer besteld. Er is op 28-11-2017 aangegeven per mail dat ik de printer vrijdag in huis zou hebben. Het is inmiddels een week later, ze nemen de telefoon niet op, mails worden niet beantwoord en de printer heb ik nog steeds niet.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag de printer willen ontvangen en als dat niet mogelijk is geef mijn geld dan maar terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Whinkel.nl in behandeling genomen

Bericht van Whinkel.nl

8 maanden geleden - Goedemiddag, Ik mag aannemen dat uw probleem inmiddels is opgelost?! Zo niet dan, neem dan direct contact met ons op. Mocht het wel het geval zijn, dan zou ik graag zien dat het is opgelost. Vriendelijke groet, Whinkel

Alle klachten die gemeld zijn door 19Danielle97