Mijn Klacht:
Ik heb diverse keren een klacht ingediend over het niet ontvangen van het reclamepakket. Dan krijg je de melding dat Spotta de klacht heeft ontvangen en dat er snel iets aan wordt gedaan. Vervolgens hoor je helemaal niets meer en ontvang je al weken geen pakket meer met reclamefolders.
Mensen in deze wijk zitten echt te wachten op reclame. Het is toch echt van de zotte dat je gewoon niets meer ontvangt zonder uitleg
Gewenste Oplossing:
Als ik ieder weekend mijn reclamefolders ontvang

