Klacht: Geen bezorging op tijd tot zover

op 09 juni 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via Tennis Pro heb ik een pakketje besteld dat bezorgd zou worden door Ups. Het zou afgelopen vrijdag gisteren bezorgd worden, dit heb ik nog nagevraagd bij tennispro omdat het pakketje een cadeau voor vandaag, zaterdag. Gisteren niets ontvangen, terwijl ik via track and trace wel zag dat het om 5u in de ochtend al in Utrecht was aangekomen, want zo blijkt:

08062018 – 7:23

Utrecht, Netherlands

Het adresetiket is onleesbaar. De aflevering kan vertraging oplopen. Wij proberen het adres bij te werken. Adres is gecorrigeerd.

Hierdoor ontvang ik het pas maandag! Te laat voor mijn verjaardag die niet bepaald om de hoek is dat ik een paar dagen later desnoods geef…

Gistermiddag is het me niet gelukt om iemand te spreken van de klantenservice van ups, half uur in de wacht en vandaag zijn ze telefonisch niet te bereiken.

Als mijn bestelling alsnog vandaag 9 juni bezorgd wordt of als ik desnoods ergens kan afhalen in Utrecht.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Simonesimonesimone

2 jaren geleden - Beste UPS, Het is inmiddels maandag dus deze klacht oplossen gaat niet meer :(.

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 12 juni 2018 om 06:04 geantwoord

Goedemorgen,

Wij zijn blij om te horen dat uw klacht inmiddels is opgelost. Wij bieden u nogmaals onze excuses aan voor de vervelende situatie.

Wij zullen er alles aan doen om dit probleem in de toekomst te voorkomen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Simonesimonesimone