Klacht: Geen bezorging

op 16 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen woensdag (13 September)heb ik een aankoop gedaan die vrijdag (15 september) geleverd zou moeten zijn.
Dit is echter niet gebeurd nadat ik de hele dag thuis ben geweest voor het tijdsframe van UPS: wij leveren tussen 9;00 en 19;00 ! De mogelijkheid om na openingstijd te bellen met of de winkel van aankoop of ups zelf was er ook niet.
Nu een dag later gebeld met UPS, eerst uiteraard 10 minuten in de wacht gehangen waarna ik ‘geholpen’ werd door ene Geert Jan Douma, uiterst onbeleefd en onprofessioneel. Meneer vertelde mij dat mijn pakketje maandag pas wordt geleverd en hij mij verder niet WILT helpen.
De afspraak was dat mijn pakket gisteren binnen zou zijn. Afspraak is afspraak, daar betaal ik voor!

Ik ben tevreden als mijn pakket vandaag nog wordt bezorgt!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 19 september 2017 om 09:08 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende ervaring. Helaas is uw zending vanwege een missort 1 werkdag later afgeleverd dan oorspronkelijk de planning was. Wij willen u onze excuses hiervoor aanbieden.

Ik zie dat uw zending uiteindelijk bij een UPS Access Point is afgeleverd en dat u de zending inmiddels daar heeft afgehaald.

Wij hopen dan ook dat uw klacht hiermee is opgelost.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Annerijf