Klacht: Geen bevestigingsmail gehad wel met ideal betaald.

hjwuite op 19 september 2021 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 16 september 2021 5 retourtickicts Barcelona geboekt maar geen bevestigingsmail ontvangen maar wel betaald, dus ook geen reserveringsnummer 10 cijferig.
Krijg niemand van edreans aan de telefoon en de chatbot werkt ook niet.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of tickets.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Reactie van de melder van de klacht hjwuite

1 jaar geleden - Sorry edreams

Reactie van de melder van de klacht hjwuite

1 jaar geleden - OK EN HOE NU VERDER?

Reactie van de melder van de klacht hjwuite

1 jaar geleden - ZIJN ER NU TICKETS GEBOEKT OF NIET?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hjwuite