Klacht: Geen bevestigingsmail en het product niet gekregen

op 31 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Donderdag 27 juli 2017 een nieuwe telefoon gekocht bij de mediamarkt. Geen bevestigingsmails gekregen en het product is nu nog steeds niet binnen na 6 dagen. Toen ik mijn telefoon bestelde stond niet op de site dat er een storing was en nu ga ik donderdag 3 augustus met vakantie en ik heb een nieuwe telefoon nodig. De mediamarkt zegt niet te weten wanneer hun storing opgelost is en ze beweert het bedrag niet terug te kunnen storten zodat ik een nieuwe telefoon met mijn geld kan kopen voordat ik donderdag met vakantie ga. Daarnaast heb ik nog steeds na 6 dagen geen bevestigingsmail ontvangen met het bewijs dat ik het product betaald heb. Wie weet hoe lang de storing kan duren en hoe lang het duurt voordat ik mijn telefoon binnenkrijg of het geld.

Ik wil mijn geld 239.40 euro terug vóór donderdag 3 augustus en ik wil graag de telefoon die ik online heb gekocht voor dezelfde prijs (239.40 euro) kopen in de winkel in de mediamarkt van Deventer.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door waarismijntelefoon