Klacht: geen bereidheid tot medewerking

op 18 maart 2020 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Via TIX hebben wij tickets geboekt naar Lissabon. De vlucht is echter geannuleerd als gevolg van de huidige situatie. TIX is op geen enkele wijze telefonisch bereikbaar en op mails wordt enkel gereageerd dat wij het met de luchtvaartmaatschappij moeten oppakken en zij niets voor ons kunnen betekenen. Echter om op een site van de luchtvaartmaatschappij een melding te kunnen doen hebben wij boekingsgegevens van die betreffende maatschappij nodig en die hebben wij niet, omdat wij via TIX hebben geboekt. Zij geven echter geen gehoor.

Wij boeken via TIX. Wij verwachten zij ons in de huidige situatie om zijn minst ondersteunen. Dit door of voor ons te regelen dat wij het geld terugkrijgen enof tegoedbonen van de betreffende luchtvaartmaatschappijen (Easy Jet, Veuling) of er voor te zorgen dat wij gegevens hebben met betrekking tot boekingsnummer zodat wij zelf actie kunnen uitzetten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tix.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tix.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne408