Klacht: GEEN BEHANDELING KLACHT

op 11 mei 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik mailde op 12 april 2017 om 16:14 naar ‘customer.web@booking.com’ :

Ik deed 3 reservaties waarvan 2 die annuleerbaar zijn en desondanks is er 1 € , 144 en 240 € op mijn mastercard in min gebracht.
De vierde vraagt me een voorschot van 50 € te betalen ???

Ik voegde de reservaties bij.

Reserveringsnummer: 2074927556
Reserveringsnummer: 1980544942
Reserveringsnummer: 1310565757

De laatste dreigt nu mijn boeking te annuleren omdat ik een gevraagd voorschot niet betaal.
Dit voorschot staat nergens op de publiciteit van booking en vraagt het hotel rechtstreeks ???

met vriendelijke groeten,
Claude Van Acker,

Gewenste Oplossing:

1) een antwoord
2) een juiste toepassing van de betalingsvoorwaarden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Claude VA