Klacht: Geen bedenktijd over de offerte

op 06 april 2013 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Na een paar keer het over te hebben gehad over opstelling en materiaal van de keuken ging ik vandaag samen met de verkoper over de prijs hebben.
Er was al de vorige keer ons een offerte aangeboden zonder dat er een prijs afgesproken was. Gezien dat we ons budget al hadden laten weten. Men wilde graag dat wij gingen tekenen dan kregen 50% korting op de hele keuken als we die dag zouden tekenen. Toen deed ik het niet.
We waren niet eruit met de prijs maar toen liet ik weten dat wat er ook de afgesproken prijs werd, ik tijd wilde om over na te denken. Maar dat vond meneer niet goed, want of er werd vandaag voor die “speciale” prijs getekend of we kregen die prijs niet meer.

Men doet daar zo opdringerig en ze zetten zo een druk achter, dat ik er klaar mee ben. We waren van plan om daar onze keuken te kopen maar op deze manier hoeft het niet meer. Ik ga niet tekenen voordat ik goed de tijd neem om te weten dat ik de juiste keus neem. Het gaat immers om zo’ n groot aankoop. Meneer had het op het eind over de supermarkt dat daar de aanbieding ook een week duurt en dan niet meer. Hij vergeleek een keuken met een cola fles. Hij kwam heel aardig en vriendelijk over totdat het moment kwam dat ik tijd wilde om na te denken. Toen was het klaar want meneer had zoveel tijd aan mij besteed, dan houdt het voor mij op als het op deze manier gebeurt.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Kalimerokalimera

7 jaren geleden - Het staat opgelost volgens keukenkampioen. Niks is opgelost. Ze moeten hun manier van klanten krijgen veranderen.

7 jaren geleden - Ik heb Keuken Kampioen een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 09 april 2013 om 09:17 geantwoord

Gezien uw tekst: Ik ben klaar met Keuken kampioen. Ik ga verder zoeken
hebben wij gemeend geen contact meer met u te zoeken
Intern wordt eea besproken uiteraard
Als wij wel nog iets voor u kunnen doen, graag concreet aangeven wat. Dam doen we dat graag

Alle klachten die gemeld zijn door Kalimerokalimera