Klacht: geen antwoord klantenservice

op 04 juli 2017 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reeds 4 maal heb ik een mail gestuurd met een vraag over het spaarprogramma, echte ze antwoorden gewoon niet! Wat een slechte service en het spaarprogramma werkt ook niet goed. Je krijgt slechts de 1 zegel, ook al stuur je 2 kassabonnen in.

Gewenste Oplossing:

Het zou wel zo fatsoendelijk zijn als er een antwoord gegeven wordt, op de gestelde problemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scoupy over deze klacht.

Bericht van

4 maanden geleden - Beste Sjaan, Onze excuses dat het we niet eerder op jullie berichten hadden gereageerd. Helaas zijn die nooit bij ons binnengekomen. Zoals zojuist besproken gaan we dit netjes verwerken. In de toekomst is het aan te raden om 1 kassabon in te sturen per coupon. Mochten er nog vragen zijn dan horen we het graag via klantenservice@scoupy.com. Groeten, Oscar van SCOUPY

Reactie van de melder van de klacht Sja59

4 maanden geleden - Klacht prima opgelost, eindelijk antwoord, bedankt Klacht.nl, het is goed opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Sja59