Klacht: Geen annuleringskosten maar wel betalen

op 24 februari 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een hotel in Londen geboekt waarbij ik in mijn bevestigingsmail een uiterlijke datum om kosteloos te annuleren heb kregen. Na het aanpassen van mijn boeking heb ik geen nieuwe e-mail gekregen met informatie over de uiterlijke datum om te annuleren. In mijn oorspronkelijke bevestigingsmail van de boeking staat dat ik kosteloos kan annuleren tot 24 Februari 23:59. Nu heb ik de nacht van 23 op 24 februari rond 1:00 geannuleerd, maar is er tot mijn verbazing 40 pond aannannuleringskosten gerekend. Dit is niet goed door gecommuniceerd en ik vind het onterecht dat ik daar de dupe van ben.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik niet de annuleringskosten hoef te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lbeulenkamp