Klacht: geen analoge aansluiting

op 01 juli 2013 over ON in de categorie Internetproviders lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 13 juni hebben wij geen analoge aansluiting. Dit door een administratieve fout van ON zelf. Ondanks dagelijks bellen, sturen van E mails en een brief aan de directie is er nog steeds geen verandering. Tot vanavond toe kan niemand ons zeggen wanneer de analoge aansluiting hersteld wordt/Is. Helaas gaat het contact niet verder dan het callcenter.

Gewenste Oplossing:

Een werkende analoge aansluiting.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ON over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb ON een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ON in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ON een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ON

Heeft op 23 september 2016 om 10:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Voorheen was dit meldpunt in beheer van Ons Net Eindhoven. In 2012 is dit overgegaan naar ON.ON is een merk van Edutel, de leverancier die al jaren namens Ons Net Eindhoven glasvezeldiensten leverde.Helaas hebben we daarom deze melding niet eerder gezien en kunnen verhelpen. Mochten er nog zaken spelen, aarzel dan niet om met ons contact op te nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door nova13