Klacht: Eindstanden meters na verhuizing

op 05 september 2016 over ON in de categorie Internetproviders lokaal

Volgens de bevestigingsemail van E.ON van 27 juli j.l. en het inspectierapport van Portaal eveneens van 27 juli j.l. waren de eindstanden Schonckstraat 45 , 6531CZ Nijmegen voor electra 35887 en gas 15945. In de eindnota berekent E.ON tot mijn verbazing volledig verzonnen standen (volgens K (de klant volgens hun code) zogenaamd) electra 36753 (866 Kwh te veel) en gas 16227 (282 m3 te veel). Ik heb E.ON per mail gevraagd z.s.m. corrigeren en crediteren en bovendien om uitleg hoe EON tot deze foutieve standen is gekomen. Komt niet erg betrouwbaar over qua administratieve verwerking.

E.ON moet per omgaande (wacht al ruim een maand op teruggave en juiste eindafrekening) corrigeren en crediteren en bovendien uitleggen waarom E.ON deze veel te hoge eindstanden toepast. Komt niet erg betrouwbaar over qua administratieve verwerking.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ON in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ON een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ON

Heeft op 23 september 2016 om 10:26 geantwoord

Dit is niet de pagina van de energieleverancier E.ON, maar de internetprovider ON die levert in Eindhoven.
We raden je aan om uw klacht te richten aan de energieleverancier zelf. Wij kunnen je helaas niet verder helpen met dit probleem.

[Guido] Webcare ON

Een antwoord op je vraag? Bekijk onze klantenservice pagina: https://www.on.nl/service/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door arievanesch