Klacht: Eigen email adres aan iemand anders gegeven

op 23 november 2013 over ON in de categorie Internetproviders lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds dindsdag kwamen wij erachter dat we geen mails meer binnen kregen
Na een paar dagen hebben we er een expert naar laten kijken of de instellingen verkeerd stonden
Dit was niet het geval dus belden we naar ON met de klacht
Na 25 minuten wachten kregen we een medewerker aan de lijn die even zou kijken
Na weer 10 minuten te wachten had hij er ook geen verklaring ervoor, we zouden hierover terug gebeld worden
Niet terug gebeld dus zelf maar weer gebeld
Weer 25 minuten wachten
Het antwoord van het probleem is dat iemand anders ons email adres heeft gekregen van ON en dat hun daar niets aan kunnen doen
We moesten het zelf maar uitzoeken hoe we het probleem moeten oplossen
Goede service !!!!!!!! Na 7 jaar trouwe klant te zijn

Gewenste Oplossing:

Geen we hebben ons lidmaatschap opgezegt

ON had geen oplossing!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ON over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ON in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ON een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ON

Heeft op 23 september 2016 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Voorheen was dit meldpunt in beheer van Ons Net Eindhoven. In 2012 is dit overgegaan naar ON.ON is een merk van Edutel, de leverancier die al jaren namens Ons Net Eindhoven glasvezeldiensten leverde.Helaas hebben we daarom deze melding niet eerder gezien en kunnen verhelpen. Mochten er nog zaken spelen, aarzel dan niet om met ons contact op te nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dannymaljaars