Klacht: Geen afspraken mee te maken

op 18 augustus 2016 over A & D Autos Amersfoort in de categorie Autodealers

Een bedrijf wat zijn afspraken niet nakomt, nooit!!
Recentelijk een auto gekocht. Toen ik de eerste keer kwam kijken was een proefrit niet mogelijk omdat ik de auto hoogstwaarschijnlijk toch niet kwam kopen in hun opinie. Bij de tweede keer kijken was het bekend dat ik een proefrit wilde maken (net als de eerste maal) auto stond niet klaar, accu en tank leeg (serviceniveau van het bedrijf). Verkoper ging mee met de proefrit, bij aanvang heb ik nogmaals aangegeven dat de tank leeg was en het verstandig was om te tanken. Maar dit zou niet nodig zijn. Dit resulteerde in een gestrande proefrit op de avond. Vervolgens kwam een collega met brandstof, maar de auto ging het niet meer doen met een lege accu en nieuwe brandstof.
Vervolgens opgehaald en naar de vestiging gebracht, hier niet meer gewacht totdat de auto op een autotransporter terug kwam.
Het minste wat men had kunnen doen was een kop koffie aanbieden, maar dat zat er niet in (wederom serviceniveau bedrijf).
Uiteindelijk auto gekocht, met op papier dat de auto gepoetst zou zijn bij aflevering. Dit bleek niet het geval, hij was niet eens gewassen.
Ik kon de auto laten staan, maar daar had ik absoluut geen trek in na een uur rijden weer naar huis te gaan met m’n gezin zonder auto.
Vervolgens de deal gesloten dat de auto nogmaals gebracht zou worden en van binnen en van buiten volledig gepoetst zou worden.
Auto heeft er later nog eens een hele dag gestaan, en o verassing. De auto was van buiten gepoetst (volgens mij alleen gewassen) en van binnen had men niets gedaan, niet eens een stofzuiger er door heen!
Ik mocht hem nog wel een keer brengen of laten staan.. Ze denken daar echt dat de klanten gek zijn..
Kortom een bedrijf waar je never moet komen. Deze mensen verdienen het nog niet om een halve cent aan je te verdienen. Wat een zooitje daar..

1. Als mijn auto van binnen en van buiten word gepoetst bij een goed poetsbedrijf bij mij in de buurt.
2. Als er nooit meer iemand iets koopt bij dit bedrijf, of ander bedrijf uit de adams holding.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over A & D Autos Amersfoort

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over A & D Autos Amersfoort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Een reeele klant