Klacht: auto verkocht door A&D onder valse gegevens,

op 20 maart 2017 over A & D Autos Amersfoort in de categorie Autodealers

Wij hebben 20 januari in de auto gereden diverse vragen gesteld over water en olie lekkages, de km stand waarbij de distributieriem vervangen is zou ik nog krijgen (nog steeds niet ontvangen) De auto van binnen buiten boven en zelfs van onderen geen gebreken gezien. Diverse foto,s gemaakt Wat heen en weer gepraat over de prijs en de kosten van een trekhaak wel € 80 volgens de verkoper (maar in werkelijkheid € 800-) Volgens de advertentie bevond deze auto zich zowel optisch als technisch in een perfecte staat. (perfect is volgens mij zonder gebreken)
Tot overeenstemming gekomen en daarna koopcontract getekend.
Aanwezig ondergetekende en mevrouw A Boven van A Halm en de heer W Boven.
Auto kon maandag of zo spoedig mogelijk klaar zijn zou telefonisch worden gemeld.
Wij met een tevreden gevoel weer naar huis. Maandag niks gehoord dinsdag gebeld zou terug gebeld worden Gebeurde niet dus zowat heen en weer gebeld.
24 januari mail gestuurd wanneer we eindelijk de auto op konden halen. Dit werd vrijdag 27 januari .
Eindelijk dus toch nog auto gehaald reed prima tot ik bij het tankstation kwam en moest tanken.
Er bleek een scheur plus ster in de vooruit te zitten meteen gebeld kreeg een hoop beschuldigingen over mij heen ik wil ze niet eens herhalen. Uit de foto die we op 20 januari hadden gemaakt bleek duidelijk dat er geen scheur in zat.Volgende dag 28 Januari mail gestuurd plus foto,s Reactie: Wordt door geven aan de directie
Tot op heden geen reactie
Trekhaak er onder laten zetten € 819,00 helemaal tevreden.
27 februari begon het probleem met het haperen van de versnellingsbak. De volgende dag auto naar de lexus garage gebracht was de versnellingsbak kapot moest gereviseerd worden of een nieuwe.Auto moest op transport naar firma de Boer in Steenwijk kosten € 3023,00 Voor dat de auto op transport ging heb ik een technisch rapport laten maken door de lexus garage
Daar uit komen nog meer gebreken die je niet verwacht bij een auto die in een technische staat is (zonder gebreken dus) kosten transport plus diagnose €216

De verkoper hier op aan gesproken via de mail
Er komt dus totaal € 5107,13 over heen om deze auto in een perfecte staat te krijgen.
Mocht km stand van de vervanging van distributieriem bekend gemaakt worden dan scheelt het misschien € 1200,00
De voorruit kost €350 en dan is hier nog niet eens bij gerekend het vervangen van vervoer voor 3 week.

Wij leggen dus de claim bij u om de kosten te betalen die nodig zijn om deze auto op de perfecte technische staat te krijgen waar onder u hem verkocht hebt.

Ik ben tevreden asl A&D auto's de kosten betaald die nodig waren om de auto in een optisch en technisch perfecte staat te krijgen zoals hij ons beloofd is. Dit betekent €350 voor de voorruit+216 onderzoekskosten +vervoer +3023 . Totaal dus €3588

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over A & D Autos Amersfoort

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over A & D Autos Amersfoort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Simon Boven