Klacht: Geen afgiftebewijs ontvangen

op 12 juni 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 2 juni een retourzending voor een webshop afgegeven bij een afgiftepunt van ups zoals aangegeven op de website van de webshop. Ondanks twee verzoeken om een afgiftebewijs kreeg ik dit niet, de medewerker verzekerde mij dat het zo in orde zou komen. Nu, na 5 werkdagen nog steeds geen ontvangstbevestiging van de webshop gekregen.

Ik wil alsnog een afgiftebewijs. Mijn retourzending is twee keer gescand en staat daarmee in het systeem van UPS.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Zou u kunnen aangeven om welke Webshop het gaat en bij welk afgiftepunt u het pakket heeft afgegeven ? Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht lindalobker

4 jaren geleden - Goedemorgen, Het afgiftepunt is Tinq aan de Oldenzaalsestraat in Hengelo en de webshop is Annadiva. Met vriendelijke groet, L. Lobker

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemiddag, Wij gaan navraag doen naar uw zending. Zodra wij feedback hebben zullen wij dit aan u laten weten. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

UPS

Heeft op 13 juni 2017 om 15:08 geantwoord

Goedemiddag,

Nogmaals onze excuses voor deze vervelende situatie. Het lijkt erop dat na onderzoek het pakket niet is gevonden in ons netwerk.

Wij adviseren u om contact op te nemen met Annadiva zodat zij bij ons een claim kunnen indienen. Daar wij contractueel verbonden zijn aan Annadiva zijn zij de enige die de claim kunnen indienen en zij kunnen u daarna compenseren.

UPS Social Media Team

Heeft op 13 juni 2017 om 15:34 geantwoord

Zojuist nog contact met de webshop gehad. Voor de heenzending zijn zij verantwoordelijk, voor de retourzending heb ik UPS een opdracht gegeven. Ik verzoek u daarom om een onderzoek te starten waar mijn pakket is. Aangezien het pakket gescand is, moet het in het systeem terug te vinden zijn. Ik eis alsnog een afgiftebewijs.
L. Lobker.

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemorgen, Nogmaals onze excuses voor de vervelende situatie. Echter, omdat wij de retourzendingen doen in opdracht van Annavida, zijn wij contractueel aan hen verbonden en zij zullen dan ook bij ons een claim moeten neerleggen om het onderzoek te kunnen starten. Daarnaast geeft u aan dat het pakket is gescand. Als dit het geval is dan heeft u een trackingnummer of zendingsnummer wat betekend dat u een afgiftebewijs heeft. Als dit zendingsnummer niet is aangekomen bij Annavida , dan adviseren wij u om Annavida hierover in te lichten, zodat zij een claimprocedure kunnen openen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door lindalobker