Klacht: Geen acties voor stadswarmte.

op 14 september 2017 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Ik moet verplicht klant worden bij Nuon, aangezien zij de enige zijn die stadswarmte leveren. Ze hebben een monopolie positie en bieden 7 aanbiedingen voor nieuwe klanten. Onder andere cashback acties, weekendjeweg cadeaubon, tablet. Alleen gelden deze enkel voor gas en stroom. Niet stroom en warmte. Belachelijk!! Alsof ze geen actie willen geven omdat zij de enige leverancier zijn en handelen vanuit een machtspositie. Heel naar!! Ook omdat ik zelf geen keuze heb, nieuwbouwwoningen worden tegenwoordig zoveel mogelijk gasvrij opgeleverd. Nuon zou ook aan deze klanten moeten denken!!

Als ik ook voordeel heb van de acties! Hetzij een cashback of een cadeaubon of tablet. Ik neem toch ook stroom en warmte af? Ben een betalende klant en zou ook graag gewoon van de normale acties profiteren!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Nuon

1 maand geleden - Beste Mandy_91, Op deze website lezen wij je klacht over Nuon. Begrijpelijk dat je ook graag gebruik wilt maken van acties van Nuon. Klopt het dat je enkel warmte bij ons afneemt en geen stroom? In combinatie met stroom kunnen wij je namelijk ook een aanbod doen. Groet, Joeri

Reactie van de melder van de klacht Mandy_91

1 maand geleden - Ik heb warmte en stroom. Alleen je collega's zeggen dat de acties enkel zijn voor gas en stroom.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 14 september 2017 om 13:47 geantwoord

Beste Mandy_91,

Dat kijken we dan graag voor je na. Zou je dan een e-mail willen sturen naar webcare@nuon.com met dit berichten je adresgegevens? Dan doen we je een aanbod op maat. We kijken dan graag wat we voor je kunnen betekenen. We zien je E-mail dan graag verschijnen.

Groet, Joeri

Reactie van de melder van de klacht Mandy_91

6 dagen geleden - Nog steeds geen reactie gekregen. Dus deze klacht is niet opgelost. Waarom wordt er wel opgelost aangegeven????

Alle klachten die gemeld zijn door Mandy_91