Klacht: Geen (aangeboden) facliteiten aanwezig? Heeft U domme pech!

op 13 juli 2012 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Op een reis naar Tunesie waren geen van de aangeboden faciliteiten aanwezig. Geen Sauna, geen binnenzwembad etc.
Een grote bouwput. Dreizen doet er niets aan, Holland International doet er nog minder aan, mijn rechtsbijstand komt ook geen meter verder,
Dus mensen, bedenk U goed, voor U bij Dreizen boekt, de Service is echt belabberd!

In het begin was ik met een fatsoenlijke excuus tevreden geweest, daarna de helft van de reissom terug, nu kunnen ze spoedig falliet gaan!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 16 juli 2012 om 10:12 geantwoord

Holland International is als touroperator verantwoordelijk geweest voor de uitvoering van de reis en heeft de klacht van onze klant echter ongegrond verklaard. D-reizen heeft als boekingskantoor alle service gegeven en moeite gedaan wat in ons vermogen lag, wij betreuren het dat de klacht niet naar tevredenheid is opgelost.

Reactie van de melder van de klacht colrein

5 jaren geleden - Be.: Klacht opgelost/Niet dus!! Dreizen claimt er van alles aan te hebben gedaan, Niets is minder waar. Wij hebben van Holland International nooit iets gehoord, Dreizen is wel zeer creatief met de waarheid en kampioen "van kastje naar de muur sturen". Ik blijf erbij mensen, er zijn genoeg reisbureaus die een fatsoenlijke service bieden, blijf weg bij Dreizen!

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van D-Reizen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door colrein