Klacht: geen 1jarige meterstanden op genomen

op 29 september 2017 over Eneco Zuid Nederland B.V. in de categorie Energieleveranciers

in mijn straat worden altijd eind augustus- begin september de meterstanden op genomen, hoor net van de buren dat zij al bericht van teruggave hebben gehad. bij mij thuis zijn ze niet op genomen en heb ook nergens bericht van gehad.
ben sinds juni bij jullie, was mij beloofd dat de maandpremie 114euro zou worden, betaalde bij NUON 123euro, moet nu zelfs bij jullie 142euro betalen per maand. je snapt wel dat ik hier niet blij mee ben

als bij mij ook de meterstanden genomen worden, en antwoord waarom ik ruim 140 euro per maand moet betalen en niet de beloofde 114 euro.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco Zuid Nederland B.V. over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco Zuid Nederland B.V. in behandeling genomen

Bericht van Eneco Zuid Nederland B.V.

10 maanden geleden - Beste mevrouw Boertjes, Bedankt voor uw klacht. Ik heb vandaag per e-mail een inhoudelijke reactie gestuurd. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. E.ON klantenservice afdeling klachten

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco Zuid Nederland B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco Zuid Nederland B.V.

Heeft op 10 augustus 2018 om 11:51 geantwoord

Wij zijn bezig met het opschonen van onze administratie. Daarom wordt uw klacht door ons gesloten. Wij hebben deze klacht in het verleden in behandeling genomen en hebben wij al afgehandeld.

Eneco Zuid Nederland
Afdeling Klachten

E klantenservice@eneco-eindhoven.nl
T 0900-0601 (uw gebruikelijke belkosten)
F (31) (0)40-2577755

Eneco Zuid Nederland B.V.
Dr. Holtroplaan 2-28
NL-5652 XR Eindhoven
www.welkom-bij.eneco.nl

Alle klachten die gemeld zijn door krijg nou wat