Klacht: geen 1jarige meterstanden op genomen

op 29 september 2017 over EON in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in mijn straat worden altijd eind augustus- begin september de meterstanden op genomen, hoor net van de buren dat zij al bericht van teruggave hebben gehad. bij mij thuis zijn ze niet op genomen en heb ook nergens bericht van gehad.
ben sinds juni bij jullie, was mij beloofd dat de maandpremie 114euro zou worden, betaalde bij NUON 123euro, moet nu zelfs bij jullie 142euro betalen per maand. je snapt wel dat ik hier niet blij mee ben

Gewenste Oplossing:

als bij mij ook de meterstanden genomen worden, en antwoord waarom ik ruim 140 euro per maand moet betalen en niet de beloofde 114 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar EON over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door EON in behandeling genomen

Bericht van EON

2 weken geleden - Beste mevrouw Boertjes, Bedankt voor uw klacht. Ik heb vandaag per e-mail een inhoudelijke reactie gestuurd. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. E.ON klantenservice afdeling klachten

Alle klachten die gemeld zijn door krijg nou wat