Klacht: Geen 10 euro teruggestort

op 12 oktober 2017 over puk-code.nl in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 26 september 2017 onderstaande mail verstuurd en tot op heden geen enkele reactie gehad:
Geachte heer / mevrouw,

Hierdoor verzoek ik u uw toezegging “niet gelukt, geld terug garantie” op uw website gestand te doen door de 10 euro, die ik betaald heb, per omgaande terug te storten op mijn bankrekening: NL87 INGB 0002061644 tnv H. ter Steege en/of E.W. ter Steege-Ellenkamp.
Dat is wel zo netjes, om uw woorden te gebruiken.
Het is namelijk niet gelukt om via uw website de pukcode van de SIM-kaart op te vragen. Na lang zoeken heeft mijn vrouw gelukkig toch nog in haar administratie de pukcode terug gevonden.

Met vriendelijke groet,
H. ter Steege

Gewenste Oplossing:

Wanneer de 10 euro wordt teruggestort op mijn bankrekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over puk-code.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over puk-code.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door htersteege