Klacht: Gebruiksaanwijzing

op 20 maart 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Goedendag,

Ik heb onlangs een televisie gekocht bij mediamarkt Hoorn. Bij thuiskomst bleek de gebruiksaanwijzing van de afstandsbediening niet aanwezig. Ik heb gebeld met de mediamarkt en een medewerkster vertelde mij, dat dit zeker niet gebeurd kan zijn bij de mediamarkt. Onmogelijk zei zij. Opmerkelijk, want de televisie kreeg ik weliswaar in een gesloten, maar eerder geopende doos, waarvan gezegd werd, dat deze startklaar was gemaakt. De doos is dus geopend geweest en de televisie eruit gehaald bij de mediamarkt. Naar mijn idee, zou het best kunnen, dat hierbij de gebruiksaanwijzing is zoekgeraakt. Ook werd direct gezegd, dat ik de televisie in ieder geval niet meer retour mocht zenden, zonder deze gebruiksaanwijzing! Mocht er dus iets met de televisie aan de hand zijn, is het onmogelijk deze retour te zenden, omdat de gebruiksaanwijzing mist! Ongelofelijk! Ook het feit, dat er tegen mij is verteld, dat ik zelf maar even moest gaan kijken en zoeken op Google voor de gebruiksaanwijzing, ‘Deze kunt u tegenwoordig overal vinden op internet’ vind ik niet netjes. En nogmaals mevrouw…. bij ons is het niet gebeurd! Nou,.. Bij mij ook niet! Dat is zeker!

Ik ontvang alsnog graag de gebruiksaanwijzing, zoals deze bij het product hoort! (Samsung AA59-00741A)Verontschuldiging zou hier ook op z'n plaats zijn, omdat er gesuggereerd word, dat de gebruiksaanwijzing er nog was bij de mediamarkt en bij mij verloren is. Dit is niet direct gezegd, maar er blijft geen andere optie als dat deze bij mij verloren is gegaan én ik mag verwachten, dat mocht er onverhoopt iets mis zijn met het product, ik deze kan retourneren, zónder de gebruiksaanwijzing van de afstandsbediening. Deze zat er immers niet bij! Het gegeven, dat ik niet meer retour mag zenden, zonder de gebruiksaanwijzing, versterkt de suggestie, dat deze bij mij verloren is gegaan. De eerder geopende en dichtgeplakte doos bij aankoop, suggereert iets anders bij mij........

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moneniek