Klacht: geboekt, betaald, maar geen bevestigingsmail

op 09 februari 2018 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben 29 januari retourvlucht Parijs geboekt voor 6 personen, betaald, maar hebben geen bevestigingsmail gekregen.
Op bankgegevens TX19214940021XT.
Edreams niet te bereiken via telefoon. Transavia gebeld, daar staat niets ingeboekt. We willen graag weten waar we aan toe zijn.
Hotel in Parijs is al geboekt.

Gewenste Oplossing:

Als we weten waar we aan toe zijn, of bevestingsmail of direct geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 19 april 2018 om 16:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste hilgahunneman,

Onze excuses voor de erg late reactie.

Zoals een van onze medewerkers u destijds al had medegedeeld, was er een fout opgetreden tijdens het betalingsproces. Helaas kan het voorkomen dat er tijdelijk een bedrag van uw rekening was afgeschreven. Het hele bedrag zult u enkele dagen na uw boekingsverzoek weer op uw rekening hebben gezien.

We zullen u voor het ongemak per email een kortingscode aanbieden voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wouter - Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door hilgahunneman