Geboden Oplossing:
Beste meneer Mulders,
Dank voor uw melding en wat vervelend dat u steeds weer wordt gebeld. Onze oprechte excuses voor de overlast.
Ik heb alle instellingen in uw (voormalige) klantnummer op uit gezet, dus u kunt nu nergens meer over worden gebeld door Eneco. Let op: het kan een aantal dagen duren voordat de aanpassing in alle systemen is verwerkt. Maar het komt goed, de rust aan de telefoon zal weldra terugkeren.
De melding waar u het over hebt klopt overigens, sinds u geen klant meer bent van Eneco is uw account komen te vervallen. Daarom geeft het systeem aan dat uw naam niet meer bestaat, maar het herkent uw voormalige gebruikersnaam nog wel. Mijn advies: geen aandacht aan besteden, eens in de zoveel tijd wordt alles gereset dus dan vervalt die herkenning ook vanzelf.
Hebben we hiermee alles naar tevredenheid voor u opgelost? Ik hoop het van ganser harte en wens u voor het overige alle goeds!
Met vriendelijke groet,
Martijn
Eneco Webcare