Klacht: Gebeld worden voor nieuw abonnement

TonMulKarah op 10 oktober 2020 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Ondanks dat ik al diverse malen tegen Eneco heb gezegd dat ik niet meer gebeld wil worden (op onze vaste telefoonlijn), gebeurd dat nog dagelijks, zelfs in het weekeinde.

Wanneer ik niet meer door Eneco gebeld wordt.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 10 oktober 2020 om 13:19 geantwoord

Beste meneer Mulders,

Dank voor uw melding en wat vervelend dat u steeds weer wordt gebeld. Onze oprechte excuses voor de overlast.

Ik heb alle instellingen in uw (voormalige) klantnummer op uit gezet, dus u kunt nu nergens meer over worden gebeld door Eneco. Let op: het kan een aantal dagen duren voordat de aanpassing in alle systemen is verwerkt. Maar het komt goed, de rust aan de telefoon zal weldra terugkeren.

De melding waar u het over hebt klopt overigens, sinds u geen klant meer bent van Eneco is uw account komen te vervallen. Daarom geeft het systeem aan dat uw naam niet meer bestaat, maar het herkent uw voormalige gebruikersnaam nog wel. Mijn advies: geen aandacht aan besteden, eens in de zoveel tijd wordt alles gereset dus dan vervalt die herkenning ook vanzelf.

Hebben we hiermee alles naar tevredenheid voor u opgelost? Ik hoop het van ganser harte en wens u voor het overige alle goeds!

Martijn
Eneco Webcare

TonMulKarah

Heeft op 12 oktober 2020 om 19:01 geantwoord

Beste Martijn,

Vandaag ben ik 2 maal gebeld door Eneco's 085 nummer. Er ijkt niets met mijn klacht gedaan te zijn. Hoor graag of de beldesk die opdracht heeft om mij plat te bellen, ook aangezegd is.

Met vriendelijke groeten,
Ton Mulders.

Alle klachten die gemeld zijn door TonMulKarah