Klacht: geannuleerde tickets (corona)

op 13 mei 2020 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben in oktober voor 4 personen tickets geboekt naar Amerika.
2 weken voordat wij zouden vertrekken kregen wij te horen (op eigen initiatief hun te bellen) dat de reis niet door ging i.v.m. het covid 20 virus
Wij zouden hier een mail als bevestiging krijgen. Dit kwam pas 1 dag voor ons vertrek. Hiervan zouden wij binnen 2 weken vouchers voor krijgen. Tot op heden (13.05.2020) hebben wij alle 4 nog geen vouchers ontvangen. Op geen enkele manier is er contact met Tix te krijgen. 4 weken geleden weer een mail gestuurd met de vraag dat ik mijn geld terug wil en geen vouchers.
Wij vinden dit rond uit schande

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb en anders mijn vouchers.
Maar ook dat ze iets van hun laten horen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tix.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tix.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door padawe