Klacht: geachte lezer,

op 03 februari 2014 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

wij worden niet serieus genomen met onze vragen en hebben tot nu toe niet een eind antwoordt gekregen op onze schade van 28 oktober 2013. Vele malen hebben wij gebeld en gemaild en met een heel groot aantal medewerkers gesproken die er allemaal hun best voor gaan doen om ons te helpen . Maar helaas hebben wij tot op heden daar nog niets van gemerkt.idereen roept heo vervelend het voor ons is maar niemand komt met een antwoordt of oplossing,

Eind conclusie en helderheid omtrent de vragen die wij gesteld hebben. Wij willen gewoon ook weten waar wij wel voor verzekerd zijn en niet waar we niet voor verzekerd zijn!! In diverse mailverkeer is dit ook al gemeld.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Goedemiddag, Onze excuses! Dat is niet de manier van werken die u van ons mag verwachten. Ik pak dit op en ga uitzoeken wat er aan de hand is. Volgende week kom ik er op terug. Voor nu vast een fijn weekend. Groet, Brigitte (webcare)

Nationale Nederlanden

Heeft op 27 februari 2014 om 16:26 geantwoord

Er is email contact geweest waarin onderstaande is uitgelegd:

Het snoeien van de boom valt niet onder de dekking zoals vermeld in artikel 2.2.7, storm als schadeoorzaak is uitgesloten bij tuin en tuinbeplanting. Zoals ook eerder in mijn mail vermeldt valt het ook niet onder de dekking indien u uw huidige Extra dekking wijzigt naar een All-in dekking. Bij ons, zijnde Nationale Nederlanden, valt dit soort zaken dus niet mee te verzekeren. Helaas kan ik u niet beter berichten.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met ons Klantcontact Team via 0318 662 054 of per email.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Nederlanden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door annasta4....