Klacht: Garantieverplichtingen niet nakomen

op 25 december 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

oordopjes van Samsung van ong. 20,- waren binnen maand kapot. Teruggebracht en verder geen reactie. Aantal malen gebeld en gevraagd naar status. Steeds hetzelfde antwoord nl. Ligt bij fabrikant. U hoort nog van ons. Na 4 weken persoonlijk naar de winkel in Zaandam geweest. Echter werken daar mensen met bijzonder weinig herseninhoud. Van het woord garantie of klantvriendelijkheid hebben ze blijkbaar nog nooit van gehoord. Ze hebben uiteindelijk plechtig beloofd dat ze het wederom zouden uitzoeken en mij dit keer wel zouden terugbellen. U raadt het al. Niet gebeurd en zijn dus al 5 weken verder voor een product dat waarschijnlijk toch niet gemaakt gaat worden. Daar is het bedrag denk ik te klein voor maar laten de consument wel meer kosten maken alsmede een hoop ergernis beleven.

Nieuw product.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mycc