Klacht: Slechte service. Doen geen moeite voor een oplossing

Mike62 op 23 januari 2013 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een keukenkraan gekocht bij Gamma Ridderkerk. De kraan is gaan lekken/ schiet los, op de aansluiting slang/spuitkop. Dit is niet te verhelpen, mits ik een andere slang koop. Aangezien er op de kraan geen garantie meer zit wilde ik een slang bestellen. Eerst midden december een slang besteld bij de filiaalchef. Blijkt hij de slang niet besteld te hebben. Vervolgens is de slang op 3 januari opnieuw besteld met een levertijd van 10-14 dagen. Wordt ik op 23 januari gebeld dat de slang opnieuw besteld moet worden en dat dit ong 7 weken gaat duren. Dus nog langer met een kapotte keukenkraan waar ik niets aan hebt. De service is ver te zoeken bij Gamma. Waarom dan niet elders iets meer betalen waar je wel service krijgt.

Gewenste Oplossing:

Dat de levertijd van de slang verkort wordt. Zodat ik niet een andere kraan hoeft te kopen. Ik wil hem niet gratis, ik betaal er voor.

Alle klachten die gemeld zijn door