Klacht: foutje en bedankt ENECO

op 19 december 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Ik dacht een offerte te hebben aangevraagd en tot mijn verbazing werd ik op 31-10-2017 aangesloten bij ENECO en op 1 november weer afgemeld daar ik destijds 3 offertes had aangevraagd en de goedkoopste heb gekozen
Lang verhaal kost te maken een dag verbruik €2.59 leverde mij een boete op van €250 omdat ik volgens zeggen geen offerte maar een contract had afgesloten
Eneco wil van niks weten en wil alleen maar de €250.00 op rissen de methode zwart wit tevens zeggen zij antwoord te hebben gegeven op al mijn klachten maar ik kan niks terug vinden mijn huidige leverancier heeft ook contact gezocht met Eneco maar tot heden krijgen zij ook geen antwoord
in het register waar al de energie leveranciers staan vermeld van levering op adres komt Eneco niet voor maar daar mag je hun niet op aan spreken
Hoe kleiner je ben hoe harder zij je aanpakken

Ik heb het vetbuik van die ene dag betaald en ik wil de boete word gecrediteerd ieder kan een fout maken maar om zo om te gaan met concumenten vind ik echt kortzichtig
Eneco maak zat fouten maar daar mag je dan niks van zeggen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 19 december 2017 om 15:26 geantwoord

Beste heer, mevrouw Van Bierhoff,

Wat zonde om te lezen dat u ons al heeft verlaten en we daarom een boete bij je in rekening brengen. Uit uw reactie lees ik dat u een offerte hebt aangevraagd en geen contract. Om de situatie opnieuw te beoordelen en een beslissing te maken is uw klacht nu in behandeling de afdeling Special Attention. Ik adviseer u het bericht van onze klachtenafhandelaar af te wachten.

Audrey
Eneco Webcare

Heeft op 20 december 2017 om 17:37 geantwoord

U geef aan een oplossing ik heb nog geen terug koppeling ik ben erg boos om voor 1 dag zoveel boete in rekening te brengen je heb er totaal geen invloed op men doet maar

Reactie van de melder van de klacht bierhoff

10 maanden geleden - Klacht is niet ogelost

Alle klachten die gemeld zijn door bierhoff