Klacht: Foutieve informatie volgende dag levering

op 05 september 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Na 3 uren bij MM Duiven waar een verkoopmedewerker foute info gaf en mij een demo probeerde te verkopen voor de volle bedrag bleek de laptop on line te bestellen voor 2200 met volgende dag levering.
Gezien ik hem voor mijn werk nodig heb. Dit gedaan. Zaterdag gebeld en toen bleek dat de printer die er gratis bij zat niet op voorraad is (alhoewel die voor het oprapen lagen in het filiaal) kon mijn bestelling niet verzonden worden. Hierop en de volgende dagen erna aangegeven en gebeld dat ik mijn laptop zakelijk besteld heb en snel nodig heb, gevraagd of de laptop dan niet eerst opgestuurd kan worden. Of met een brief erbij dat ik de printer gratis kan ophalen in een filiaal in de buurt.
Dit is schijnbaar te moeilijk voor MM. Vandaag woensdagavond weer gebeld. Eerst was de printer er niet, toen de laptop en muv filiaal Doetinchem kan niemand in oplossingen denken.
Er kan nu nog steeds niet duidelijk gezegd worden wanneer mijn laptop eindelijk geleverd gaat worden.
Daarop heb ik de vraag gesteld mijn 700 Euro direct terug te storten en mijn bestelling om te zetten naar After Pay Klarna, gezien niets duidelijk is.
Maar zoals aangegeven kan niets. Alleen de gebruikelijke standaard antwoorden als begrijpelijk, vervelend, helaas…..

Mijn laptop morgen geleverd (gesealed en al NIEUW), de printer nageleverd een brief dat ik deze kan ophalen in de dichtstbijzijnde winkel. Een cadaubon of gratis wordexcell pakket of hier korting op vanwege al het ongemak.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Reactie van de melder van de klacht Sandra Stuhldreier

3 maanden geleden - Zelfs om deze klacht in behandeling te nemen is Media Markt te beroerd voor. Triest dat ze niet eens de klacht in behandeling nemen. Onzin dus alle mail en dergelijke van hen om even tijd te nemen om hun te beoordelen. Dit is dus precies wat ik bedoel. De arrogantie om alvast geld in de zak te steken, en als een klant het niet eens is met hoe ze behandeld zijn daar totaal niet op reageren. Totaal niet in oplossingen kunnen denken. Totaal niet flexibel. En totaal niet klantvriendelijk. Eigenlijk te zot voor woorden. En met al hun loze beloften via foutieve reclame; zou eigenlijk de consumentenbond hier eens een onderzoek naar moeten doen.

Reactie van de melder van de klacht Sandra Stuhldreier

3 maanden geleden - Om een lang verhaal en veel telefoontjes kort te maken. Ik ben nu bijna een week verder. Heb mijn spullen nog steeds niet en zelfs nog GEEN zicht op wanneer het nu uiteindelijk geleverd zal worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Stuhldreier