Klacht: Foutief wattage

op 30 oktober 2015 over Techem in de categorie Energieleveranciers

een foutief vastgesteld wattage van de radiatoren eindelijk na 3 jaar toegegeven.
wat bezield de medewerkers van Techem om het een zo langdurige kwestie te laten worden meer als 9 maanden wachten op een antwoord uit Duitsland, en dan zeggen dat er bij Techem goed gemeten is en dat zij hun eigen berekening hebben. terwijl ik al een mail van Techem had waar de fout in werd toegegeven. maar als ik dat aanvoerde dan was het antwoord keer op keer dat zij hub eigen berekening hadden. hoe maak je iemand mond dood?
dan wordt er bij Techem een ander persoon opgezet (Dhr. ten Horn)
deze moest eerst informatie uit Duitsland hebben, (was die er dan niet?)
maar door deze Hr. zeer snel gereageerd , toch een foutief wattage.
dus de eerst personen, (hun naam zal ik hier niet noemen.) zijn die wel geschikt voor hun werk, de manier waarop ik door hun behandeld ben vond ik minderwaardig daar ik het gevoel had dat zij tegen beterweten in handelde. met daarbij verhalen over een buurman met problemen van 20 jaar terug .

tevreden ben ik als ik met betrouwbare eerlijke mensen kan praten, die met een correcte oplossing komen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Techem over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Techem in behandeling genomen

Bericht van Techem

1 jaar geleden - Techem heeft jarenlang naar tevredenheid klachten kunnen oplossen via Klacht.nl. Echter heeft Klacht.nl ons erop gewezen dat zij vinden dat klachten op de site afgehandeld moeten worden. Wij hebben hierop aangegeven dat wij klachten van individuele afrekeningen ook individueel willen oplossen en niet openbaar mede gelet op de wet van de privacy. Dit hebben wij ook aan Klacht.nl aangegeven. Toch zijn zij anders van mening. Derhalve zullen wij klachten via Klacht.nl niet meer in behandeling nemen en verzoeken u uw klacht rechtstreeks aan ons te zenden. Dat kan naar: klantenservice@techem.nl. Bedankt voor uw begrip

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Techem een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Techem

Heeft op 06 september 2016 om 12:56 geantwoord

Deze klacht is inmiddels per e-mail opgelost en zal dan ook verder niet meer via deze site behandeld worden. Onze bevindingen zijn bij de bewoner bekend en wij gaan ervan uit dat er verder geen openstaande vragen meer zijn. Mochten er nog wel vragen zijn dan kan er een e-mail gestuurd worden naar klantenservice@techem.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door VvE flat IIB