Klacht: Foute thuiskopie heffing bedrag wat jullie in rekening brengen

op 13 februari 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

zojuist ben ik weggestuurd bij jullie filiaal in Rotterdam centraal. Hier wilde ik een samsung j5 kopen voor 210 euro zoals vermeldt op de prijskaart in de winkel en op de webshop. eenmaal beneden aangekomen bij de kassa wordt mij aangegeven dat de thuiskopieheffing is verhoogd per 2018 en dat ik 211 en nog wat cent moet betalen en dat ze hier niets aan kunnen veranderen.

En dat ik anders maar naar boven moet lopen om het bedrag aangepast te krijgen op een factuur zodat ik vervolgens weer naar beneden kan lopen om het af te rekenen.
Zoals men daar heeft aangegeven bij de informatie balie zou dit de snelste oplossing zijn. Ik heb aangegeven dat dit voor jullie het snelst is en niet voor mij als klant.

Ik ben niet van plan om moeite te doen omdat jullie verkeerde prijzen communiceren naar jullie klanten. Is de thuiskopie heffing wettelijk in 2018 € 4.70 voor Smartphone/telefoon met MP3 functie en niet 5 euro nog wat zoals jullie beweren in de winkel zie http://www.thuiskopie.nl/nl/opgave/tarieven

Als ik de samsung galagxy J5 voor €205,30 euro krijg. en dat jullie het toestel bedrag maar verlagen om de thuiskopie heffing te compenseren.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a.aadam