Klacht: foute oplossing

op 17 juli 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ANWB zegt dat adreswijziging is opgelost, maar wij hebben nooit een adres wijziging doorgegeven sinds 1998, doordat ANWB deze fout heeft gemaakt, moeten wij de kosten van een incassobureau betalen, deze wil ik dus verhalen op ANWB. wij hebben nl nooit post gehad van ANWB in de periode nov 2011 tot heden…
ANWB moet dus opkomen voor de kosten van het incassobureau, niet wij.

Gewenste Oplossing:

Graag zien wij de kosten van het incassobureau, ad 29,50 op onze rekening gestort.
ME. Grannetia en/of EJ. Nieuwland
rek. nr. postbank 1535486

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ANWB in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ANWB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ANWB

Heeft op 18 juli 2012 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw klacht is doorgestuurd naar de afdeling ANWB Team Klacht. Zij nemen uw klacht in behandeling. Uw klacht hebben wij hier om systeemtechnische redenen op opgelost gezet, de afdeling zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door lian Nieuwland