Klacht: Foute levering

op 10 oktober 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb bij de mediamarkt een Panasonic TV besteld. Er is een stacking kit van Bosch geleverd ipv de televisie.
Ik heb direct gebeld dat er een verkeerde levering is gedaan. Advies van de telefoniste was om de volgende dag naar de mediamarkt toe te gaan en deze in te leveren.
Bij de mediamarkt in Zwolle weigerden ze de kit aan te nemen omdat ZIJ dan met een verkeerde voorraad kwamen te zitten. Ik moest het zelf maar opsturen. Dit heb ik dezelfde dag gedaan.
Na meerdere keren bellen met mediamarkt werd mij gemeld dat het pakket is binnengekomen en dat ik het geld teruggestort krijg. Dit bleek helaas teveel gevraagd. Mediamarkt heeft nog niet mijn geld gestort omdat de leverancier zegt dat het pakket dat geleverd is 20 kg was. Het pakket dat ik terug heb gestuurd is nog geen 2 kg!
Mediamarkt wil dit uitzoeken hoe dit zit.
Nu moet ik al bijna 2 weken zonder televisie en laten mij (de klant) zonder tv achter en ook nog eens zonder geld waardoor ik nu geen tv kan kopen (ik heb niet even 650 euro nog ergens liggen).

Ik ben tevreden als ik zsm mijn geld terug heb gekregen. Mediamarkt moet zelf met de leverancier dit probleem oplossen en niet over mijn rug!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen de Vries