Klacht: foute afhandeling retourzending

souf op 03 december 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

ik heb bij Bol.com een bestelling gedaan. Omdat ik er niet tevreden over was heb ik deze direct retour gezonden. Alles was netjes in orde en hier een bevestiging van gekregen en tevens mijn geld terug gekregen. Een paar dagen later krijg ik opnieuw een mail dat in de retourzending het product miste en ik alsnog moet betalen voor het product. Vervolgens heeft Bol.com, buiten mij om, hetzelfde artikel besteld via mijn account en vervolgens een leeg pakket gestuurd en hebben ze mij opnieuw een factuur gestuurd. Ik heb alle email correspondentie dat zij het retourpakket in goede orde hebben ontvangen. Is het feit dat zij via mijn account/naam zelf een bestelling plaatsen, identiteitsfraude? mogen zij dit zomaar doen? Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Dat bol.com zijn excuses aanbied voor de slechte behandeling van zijn klant en dat ik de rekening niet hoef te betalen van iets wat ik niet heb maar netjes retour heb gezonden. Hier heb ik immers alle bewijs en bevestigingen van. Ook wil ik dat zij hun excuses aanbieden voor het plaatsen en versturen van een pakket onder mijn naam.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door souf