Klacht: fornuis

a.humme op 03 januari 2020 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

deze brief heb ik in de telegraaf laten zetten en stuur deze ook door naar radar en consumenten bond en blad
media markt

Op vrijdag 20 december zocht ik een fornuis ,en ging ik langs bij de media markt zaandam,op de afdeling zag ik een bosch staan,Deze wilden ik wel en riep de verkoper ik vroeg om korting om dat er al veel krasjes op zatten, Deze was nog de enigste die er stond de laatste. Ik kreeg 19 euro korting , Terwijl de verkoper  de bon opmaakte ging ik verdfer kijekn. Ik was met stomverbaasd ik zag aande achter kant VET ? Bleek deze een tweede hands en gebruikt, Ik vroeg weer naar de mogelijkheden  maar bleef 19 euro korting  en de fotnuis werd wel netjes ingepakt ,Media markt hoe haal je  het in je hoofd om een gebruikte neer te zetten, Ik heb een aantal foto;s gemaakt van de fornuis  en een niet zo netjes  bericht gestuurd naar  het hoofd kantoor, de reactie  was  om te lachen ze zouden vestiging zaandam laten weten van deze  brief ? dus word  alles in de doofpot  gegooit. erg schandelijk media markt  ik koop nooit meer iets in  jullie winkels , zou wel willen weten hoe de volgende eigenaar dit fronuis heeft gekocht misschien onwetend .Maar wat een service Media Markt mij zie je nooit meer. Arie Humme Purmeren.

nooit

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a.humme