Klacht: Force Majeure

op 14 maart 2020 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

In verband met het Coronavirus hebben wij 2 reizen achterelkaar naar Salzburg en Flirsch moeten annuleren. Wij hadden geen annuleringsverzekering afgesloten, maar omdat het een overmachtskwestie is zouden wij ons geld terug moeten krijgen. Gebeld met Booking.com over beide kwesties, emails gestuurd naar de hosts maar geen mail teruggehad. Urenlang zitten wachten om eindelijk iemand aan de telefoon te krijgen, kortom een en al ellende. Boeken is bij booking.com zo voor elkaar, maar je geld terugkrijgen is een enorme opgave. Baal er enorm van! Temeer ook omdat wij zelf kamers verhuren via booking.com Waarom kan het oplossen van kwesties ook niet net zo snel als het boeken. Denk dat wij niet de enige mensen zijn die dit overkomt.

Ik ben pas 100% tevreden als wij ons geld terugkrijgen. En als wij in ieder geval daarvan bericht krijgen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]