Klacht: folders niet ontvangen

op 13 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na weer een klacht ingediend te hebben bij spotta, nu weer een klacht ingediend hier. Ik heb nog steeds geen folders ontvangen, maar mijn klachten zijn wel afgesloten. Wat kan ik nog meer doen om het folderpakket weer te ontvangen? Nu al weken geen folders ontvangen….

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik wekelijks de folders weer ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 september 2017 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw melding, zowel hier als via onze eigen site.
Naar aanleiding daarvan zojuist telefonisch gesproken met uw man. Aan hem uitgelegd dat het inmiddels bij onze bezorgcoördinator ligt. Al uw meldingen worden absoluut in behandeling genomen, via welk kanaal ze ook binnenkomen. U krijgt niet altijd persoonlijk een terugkoppeling, maar de meldingen worden echt in behandeling genomen.
Wij gaan er vanuit dat het op korte termijn wordt opgelost, mocht u onverhoopt geen folders ontvangen horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door maritd