Klacht: folders niet ontvangen

op 06 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 september 2017 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor je melding, wij gaan dit verder oppakken met onze bezorg Coördinator.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta

Heeft op 06 september 2017 om 17:48 geantwoord

Ik ben tevreden als ik daadwerkelijk de folders heb ontvangen. Ik ben van de oude stempel en heb geen behoefte om de folders online te bekijken.

Alle klachten die gemeld zijn door maritd