Klacht: Folders in plastic

op 26 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 juli 2017 heb ik een klacht achter gelaten.
Deze zou opgelost zijn omdat er een nieuwe bezorger opgezet is om de folders te bezorgen. Helaas weet deze bezorger onze brievenbus ook niet meer te vinden. Wij hebben hem vorige week gekregen en deze week niet.
Ik noem mijn klacht dus niet opgelost want ik wil ze gewoon elke week ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik ze elke week weer krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 10 augustus 2017 om 17:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door DaphneHV