Klacht: folders

op 20 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

medio augustus 2017 heb ik een klacht doorgegeven over pakketten met folders die een bezorger bij ons in de spoordijk (soestdijk-baarn)had gegooid. Een paar dagen later heeft die bezorger inderdaad veel folders opgeruimd. Helaas niet allemaal. Nu is de dijk gemaaid en liggen er op drie plekken gescheurde folders en plastic hoesjes.

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn als deze bezorger nogmaals langskomt en ook die laatste rommel opruimd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 september 2017 om 15:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Kwant,

Hartelijk dank voor het doorgeven van uw melding. Wij hebben deze doorgegeven aan de bezorgers coördinator van uw wijk. Deze gaat zorgen dat het wordt opgeruimd en de bezorger hierop aanspreken.

Mocht u nog een pakketje hebben zou u dan de code die achterop het plastic staat willen doorgeven?

Alvast dank voor de moeite,

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Heeft op 28 september 2017 om 16:32 geantwoord

Gegevens zijn toch bij jullie bekend?
Op het papier staat
Bezorgernummer 20718726
Wijk: 376107
Prins Bernhardlaan 32 /3761 AC Soest

Met vriendelijke groet
Sytske Kwant

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte mevrouw Kwant, Hartelijk dank voor uw medewerking. We hebben deze wederom in behandeling genomen en zetten dit door naar betreffende bezorger. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door sko03