Klacht: Niet geleverd wat besteld is

op 20 december 2018 over Flowerservice.nl in de categorie Bloemen

Flowerservice.nl Ik ben zeer teleurgesteld wat er geleverd is. Het lijkt in de verste niet op wat ik besteld heb. Het gaat om de bestelling : Bestelnummer: 100032911 Op 10 December om 17:37 Kerststuk Biedermeier Total cost € 35.45

Ik heb een melding gemaakt dat het geleverde Kerststuk in de verste verte niet lijkt op de foto wat op hun website staat. Geen rozen, geen hulst, geen echte rode besjes. Ik heb zelfs de foto van het geleverde product naar hen gestuurd en trouwens de pot was ook nogeens gebroken.
En krijg dan deze reaktie van de klantenservice: Beste mevrouw Meerbeek, Heel vervelend om te moeten horen dat u niet tevreden bent. Het kerststuk kan nooit exact hetzelfde eruit zien als de foto op de website. Dat staat ook op onze website vermeld. Natuurlijk mag het niet zo zijn dat de pot gebroken is bij levering. Uw dochter mag gerust de bloemist in Den Bosch bellen waar ze het stuk vandaan komt. De bloemist dient dit dan netjes op te lossen. Met vriendelijke groeten, Henri van den Heuvel.

Dus met andere woorden, wat je geleverd krijgt moet je accepteren ook al is het totaal anders want dat hebben wij vermeld op onze website. Een klacht over de gebroken pot, regel dat zelf maar. Absurd….. was ik maar gewoon bij mijn oude leverancier gebleven. Ieder jaar met Kerst ontvangen onze kinderen hetgeen dat wij bestellen. We wonen nl. in het buitenland. Ik heb nu voor het eerst bij hen wat besteld, wat de grootste fout is geweest.

Op hun webside staat dit: Waarom kiezen voor Flowerservice.nl.
Wat u kiest in onze online bloemenwinkel is precies wat wij bezorgen. Ook zijn wij een online bloemist die zelf bloemstukken maken. Veel internet bloemenwinkels doen dit niet omdat zij dan niet kunnen leveren wat er getoond wordt.

Dus hun klantenservice Henri van den Heuvel heeft niet de waarheid geschreven ????? EEN GROTE TELEURSTELLING

Levering van het kerststuk dat ik besteld heb voor onze dochter en niets anders

Alle klachten die gemeld zijn door Grace50