Klacht: geen rozen boeket op valentijnsdag

op 15 februari 2018 over Flowerservice.nl in de categorie Bloemen

Bestelling voor 87 euro aan rozen gedaan voor Valentijnsdag. Hele dag op het boeket zitten wachten en de bezorgingsdienst blijkt al langs zijn geweest. Contact genomen met de bezorgdienst direct nadat ik erachter kwam maar die weigeren om de huidige dag nog te bezorgen terwijl er in de opmerkingen staat bij geen gehoor bij buren afleveren. Heb de bezorgingsdienst zelfs proberen om te kopen om die huidige dag te bezorgen.

Hierom dus Flowerservice proberen te bereiken en die konden niks voor mij doen aangezien zij hun deel van de aankoop al hebben geleverd. Nou…lekkere service is dat! Valentijnsdag rozen krijgen op 15 februari… Ze hebben misschien wel goedkopere Rozen maar betaal liever wat meer zodat ik me bestelling ook echt op de dag van de liefde krijg. ZEER TELEURGESTELD en zal ook nooit meer iets halen.

Wanneer ik me geld terug heb. Een valentijnsboeket op de 15e van februari is voor mij onnodig. Daar krijg ik geen waar voor mijn geld. zulke prijzen kan je alleen vragen wanneer de bestelling op de 14e wordt bezorgd.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flowerservice.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door johnnyz12